četrtek, 19. januar 2012

Različice igre Tetris

Tetris je bil predmet številnih sprememb, po izdajah od leta 1980. Novejše igre Tetris so se osredotočili na trend tempu in ne vzdržljivost. Starejši za javnost, kot je Game Boy ali NES Tetris ponudbo evidence v skladu s točkama. Ker je števec za točke omejeno na določeno število znakov, se lahko te igre "Evidence se" maxed out ", ki jih izkušen igralec. Naslednja velika Game Boy za javnost po Tetris, Tetris DX, v maratonu način, primerljiv z načinom A v prejšnjih izdajah, lahko dodatno številko za točko meter. Kljub temu pa igralci še vedno maxed na 9,999,999 točk po urah igre. Za The New Tetris, so se tekmovalci svetovnega rekorda porabila več kot 12 ur igranja isto igro.  V Tetris DX in The New Tetris, so bili dodani novi načini sprint in ultra. Ti načini zahtevajo igralec pod timer, bodisi, da pridobijo največ linije ali točke v tem času. Za javnost, kot so Tetris Worlds odpravil s povsem točke zapisov. To zlasti igra vodijo evidence, ki jih, kako hitro bi lahko določeno število linij obračunavajo glede na višino. Kritiki svetov Tetris je dejal, da je bil pomanjkljiv, na podlagi sposobnosti kosa s pokažite na dno, dokler igralec potrebe.
Obstaja veliko različnih načinov igranja dodane v zadnjih letih. Načini, ki se pojavljajo v več kot eni večjih javnost vključujejo: klasični maraton (igra), ki sicer igra Sprint (B ali 40 vrstic), ultrafiltracija, kvadrata, in Cascade.
Področje razsežnost Tetris je morda najmanj odstopala med izpusti: skoraj vedno 10 celic, široka 20 visoka. Nekateri za javnost o ročnih platformah z majhnimi zasloni imajo manjše polja, na primer Tetris Jr keychain Igra ima 8 z dne 12. in Tetris za Game Boy ima 10 do 18 let.
Tradicionalno bloki drstijo v štirih najbolj osrednjih stebrih in dveh najvišjih vrstic. Jaz Tetrimino zaseda stolpcih 4, 5, 6 in 7, O Tetrimino zavzema stolpcih 5 in 6, ostalih 5 Tetriminos zasedajo stolpce 4, 5 in 6 (ali v nekaterih, predvsem starejših, različic, 5, 6 in 7) . V nekaterih novejših iger, kosi drstijo nad vidnim igralno površino.
V tradicionalnih iger, bi raven navzgor pride, ko se obračunavajo vsakih deset vrstic. Po ravni opravljanja so bloki pade nekoliko hitreje, in po navadi več točk dobijo. V nekaterih novejših iger, kot so Tetris Worlds, število potrebnih vrstic se razlikujejo po vsaki novi ravni. Na primer, NES Tetris deluje na 60 slik na sekundo. Na ravni 0, kos pade en korak vsakih 48 sličic, in na ravni 19 kos pade en korak vsake 2 okvirje. Stopnja korakih bodisi prekine v določenem trenutku (Game Boy Tetris vrhu off na ravni 20) ali povečanje za vedno še ni v teku, po določeni točki. NES Tetris bo raven navzgor v hitrosti do ravni 29 (zaradi omejitev motorja igre, kosi niso sposobni pada hitreje, kot to), ampak orodje podprto tekma bo pokazala, da je raven kazalnika poveča za nedoločen čas, na koncu vodi do napaka, kjer Merilnik prikazuje ne-numerične znake. Sodobne igre, kot so Tetris Grand Master ali Tetris svetov, na najvišji ravni, se odločijo, da se opusti kos več kot eno vrstico za vsako okvirja. Kosov se bo pojavil, da dosežejo dno, takoj ko se drstijo. Kot rezultat te igre imajo zamudo, ki omogoča igralec potisnite košček na dnu za trenutek za pomoč pri soočanju z drugače nepredvajani hitrost padca. V nekaterih igrah pa je čas, hover regenerira po kos premakne ali zavrti.
Mehke kapljice so prvič izvajali v Nintendo izdajah Tetris, tako da bi kose lahko spusti hitreje, medtem ko se ne zaklene, da zdrsne v vrzeli. Druga možnost je močno pada, kar izvira iz zgodnjih igre PC, kot so Microsoft Tetris, ki je igro razvil Dave Edson in v paketu z Microsoft Entertainment Pack. S trdim opustitev, kos pade in zaklene v enem okvirju. Novejše igre Tetris imajo obe možnosti. Nekatere igre so njihove vloge zaklepanje obrnil, z mehkim opustitev zaradi česar so kosi spusti hitrejši in zaklepanje navzdol in težko pada zaradi česar so kosi spustite takoj, ne pa zakleniti.
Eno smer vrtenja je starejša omejitev, da je bilo izključeno, saj v skoraj vsaki novi izdaji uradnega jih podpira ločenih gumbov za smeri urinega kazalca, eden za nasprotni vrtenja. V tradicionalnih iger, nesimetrična vertikalna usmerjenost I-bo Z-in S-kosi izpolniti enake stolpce za vsak smeri urinega kazalca in nasprotni smeri urinega kazalca rotacije. Nekatere igre se razlikujejo tako, da omogoča dve možni stolpcev usmeritve: eno za nasprotni smeri urinega kazalca in enega za smeri urinega kazalca rotacije. Dvojna rotacija samo gledati v naprednih klonov, kot so Quadra in DTET-vrti na kos za 180 °.
Ena od značilnosti najbolj cenijo kvalificiranih igralcev je stena kick, ali sposobnost vrtenjem kosov četudi dotik levi ali desni stene. V različici, NES, na primer, če je kos Z je "vertikalno" poravnana in spadajo dotika levo steno, igralec ne more zavrteti del, ki daje vtis, da so zaklenjena z rotirajo gumbi. V tem primeru ima igralec premakniti kos eno mesto v desno, preden jo vrti, izgublja dragoceni čas. Pravilno izvedbe stene strela prvič pojavil v arkadni različici tetris iger Atari.
Kos Predogled omogoča pogled na naslednji kos za vstop v polje. Ta funkcija se izvaja že od prvih iger, čeprav je v teh prvih iger, ki imajo vklopljen Predogled je rezultat povečal počasneje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar